INKÖPT

Tjenare people! Blev lite shopping efter skolan idag med två av mina snygga brudar. Först blev det en sväng till sollentuna centrum för att min kompis skulle lämna tillbaka lite grejer. Men kollade runt lite där och hittade två plagg som nu är mina! När vi var klara där fortsatte vi till kista, kollade runt lite och så. Finns hur mycket söta sommar kläder som helst! Inget jag verkligen fastnade för dock. Blev att jag köpte en tjocktröja från bikbok. En helt vanlig bara, eftersom att det regnade när vi skulle till tåget och jag hade inget mer än shorts & t-shirt på mig. Så tyckte att det behövdes. Den kommer nog till användning iallafall så det är nice (y)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Tack desamma :) vad har du gjort idag?

2011-05-14 @ 14:44:28
URL: http://elinpps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0